Natuurlijk vinden we het erg belangrijk dat onze cliënten tevreden zijn over de huishoudelijke hulp en de dienstverlening vanuit onze organisatie. Hun mening en ervaringen zijn belangrijk voor ons en daarom laten we, naast de regelmatige evaluatiegesprekken, ook een jaarlijks een cliënttevredenheidsonderzoek uitvoeren door een onafhankelijke externe partij.
- 94% is zeer tevreden over de eigen hulp
- Cliënten geven Alphatrots gemiddeld een 8,2
- 78% heeft al jaren dezelfde vaste hulp
Cliënten zijn gevraagd hun mening te geven over diverse onderwerpen, zoals in hoeverre de ervaring van cliënten over de geleverde diensten overeenkomen met de kernwaarden van de organisatie. Daarnaast is er gekeken naar hoe tevreden cliënten zijn over hun eigen huishoudelijke hulp en hun invalhulp en tot slot wilden we middels dit onderzoek meer inzicht krijgen in hoe de cliënt de rol van de huishoudelijke hulp ziet en of dit overeenkomt met de behoefte.