
Zij staan voor
u klaarRoerdalen
Hulp
Een vaste hulp.
We zoeken een hulp die bij u past. De hulp komt altijd eerst persoonlijk kennismaken. Bij een wederzijdse klik kan de hulp snel starten. Samen bouwen jullie aan een lange termijn relatie. Het is uw vaste hulp die meer kan en wil doen dan alleen schoonmaken. Dat noemen wij een "gouden koppel".
Vooraf is alles helemaal duidelijk
Bij een nieuwe samenwerking is het belangrijk dat u precies weet wat u mag verwachten. U krijgt van ons een informatiepakket waarin staat beschreven hoe wij werken. Daarin vindt u ook een overzicht van waar uw hulp u bij kan assisteren. Met dit pakket heeft u ook altijd al onze gegevens bij de hand. Wel zo gemakkelijk toch?
Nooit zonder hulp
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat uw vaste hulp een keer niet kan. Bijvoorbeeld door ziekte of vakantie. Samen met u en uw vaste hulp overleggen we dan wat de beste oplossing is. De uren later inhalen of een vervangende hulp regelen. Zo is er altijd een vertrouwd gezicht die bij u thuis komt en hoeft u nooit zonder hulp te zitten.
U blijft zelf de regie houden
Dat zo zelfstandig mogelijk blijven belangrijk voor u is, snappen we heel goed. Daarom zorgen we dat u zelf de regie houdt over hoe, wanneer en op welke tijdstippen alles wordt gedaan. Dat spreekt u samen met uw hulp af en de werkafspraken leggen we vast in een ondersteuningsplan. Zo komt u nooit voor verrassingen te staan.
Ons team staat voor u klaar
Ongeveer vier weken nadat uw hulp is gestart, nemen we contact met u op. Uit belangstelling en om te vragen of alles naar wens is. Is er een klik met uw hulp? Worden de werkzaamheden naar wens uitgevoerd? Kunnen we u verder nog ergens mee helpen? Het team van Alphatrots bestaat uit 6 personen. Zij weten precies wat er speelt en bieden een luisterend oor als u dat nodig heeft.
Ervaringen van onze cliënten
Alles nog eens rustig nalezen? Ontvang ons gratis informatiepakket.

Heeft u nog vragen?
Je bepaalt helemaal zelf hoeveel uren je wilt werken. Wil je bijvoorbeeld maar 2 uren per week werken? Dan ga je bij één vaste cliënt aan de slag. Wil je vooral invalwerk doen tijdens de vakantieperiodes? Ook dat is mogelijk.
Om via onze organisatie te werken heb je een VOG nodig die niet ouder is dan drie maanden bij aanvang van de opdracht. Heb je die niet? Dan kun je die makkelijk digitaal aanvragen, je ontvangt hiervoor van ons een link. De kosten van een VOG bedragen eenmalig €33,50.
Je dient jaarlijks inkomstenbelasting af te dragen. Je kunt hier meer over lezen in het ZZP handboek op je persoonlijke pagina. Je hoeft géén omzetbelasting aan te geven, je bent hiervoor vrijgesteld omdat je werkzaamheden onder de ‘’Wet Maatschappelijke Ondersteuning’’ vallen.
Als zelfstandige huishoudelijke hulp krijg je geen vakantiegeld en reiskostenvergoeding. Je bepaalt daarom zelf hoever je wilt reizen naar je cliënten. Als ZZP’er kun je je reiskosten wel aftrekken van je omzet. Meer hierover kun je vinden op de website van ZZP Nederland.